Sisäänkirjautuminen
Miten luon käyttäjätilin ja kirjaudun?
Mikä on käyttäjätunnukseni?
Mistä voin muuttaa tietojani?
Verkkokauppamme omat asiakasneuvojat palvelevat sinua chatissa ja puhelimessa ma-pe klo 8–22 sekä la-su klo 10–18. Chattibottimme palvelee sinua koska tahansa, vaikka keskellä yötä.
Chattibottimme auttaa löytämään vastaukset asiakkaitamme useimmiten askarruttaviin kysymyksiin. Jos kysymyksesi on kovin kimurantti tai haluat jutella asiakasneuvojan kanssa, ohjaa chattibotti sinut oikean ihmisen juttusille.
Viestilomakkeella voit kysyä sinua askarruttavasta asiasta tai lähettää vaikkapa kehitysidean, joka auttaa meitä parantamaan palveluamme. Jos tuotteessa tai toimituksessa oli jotakin pielessä, voit lähettää lomakkeella reklamaation.
Voit soittaa tarvittaessa asiakaspalveluun,
puh. 09 4245 8661 (Puhelun hinta on operaattorisi hinnaston mukainen pvm/mpm)
Miten luon käyttäjätilin ja kirjaudun?
Mikä on käyttäjätunnukseni?
Mistä voin muuttaa tietojani?
Miten teen tilauksen?
Miten löydän aiemmat tilaukseni?
Voinko muokata tilaustani?
Voinko maksaa pankkikortilla?
Voinko tallentaa maksukorttini tiedot?
Saanko Bonusta?
Voinko luottaa siihen, että tilattujen tuotteiden laatu on sama kuin jos hakisin ne itse kaupasta?
Millä perusteella tuotteita korvataan?
Mistä tiedän tarkalleen, mihin aikaan tilaukseni tuodaan tai se on noudettavissa?
Mitä tapahtuu, jos kuljettaja on myöhässä?
Teen isoa tilausta. Saanko varmasti kaikki tilaamani tuotteet?
Miten voin maksaa tilaukseni?
Miten löydän aiemmat tilaukseni?
S-Business
Voinko palauttaa käyttötavaran?
Miten palauttaminen tapahtuu?
Millaisia tuotteita en voi palauttaa?
Vaikuttaako arvonlisäveron korotus 1.9.2024 hintoihin?
Mitä verkkokaupan käyttäminen minulle maksaa?
Ovatko hinnat verkkokaupassa samat kuin myymälässä?